18 februari 2011

Tiden går...


Hm...jag är inte så bra på att uppdatera bloggen just nu men...bättre sent än aldrig!

Den här veckan har Matilda & Lovisa haft sportlov, jag med...haha!
Jobbade lite extra så att jag kunde kompa/flexa ut några nätter.
Skönt att få vara hemma och göra vad man vill tillsammans.

Det har varit lite loppis, lite besök hos Matildas storasystrar, badhusbesök och lite strosande i Knalleland.
I dag...avslutar vi veckan med ett besök på ULLARED!
Jag, Matilda, Lovisa och hennes kompis Kristina ska ner och göra åt lite pengar ( lite för mer har vi faktiskt inte). Lovisa behöver lite byxor bla...alla hon har är minst 10 cm för korta.
Den lilla tjejen växer så det knakar!!!

Vi har ju som bekant fått tillbaka kylan igen *suck* och det är pestigt värre! Jag har faktiskt hellre regn och plusgrader än den här envetna kylan som är nu. Helt ärligt...det måste vara den "längsta" vintern på många, många år.
Jag har dessutom blivit med iPhone =)
Supermegajätteglad!!!
En vit så klart!
Fick köpa den billigt av en vän på facebook!
Tusen Tack Tobias!!!




Näpp...häpp! Dags att väcka småbrudarna, hämta Matilda och dra till Ullared.

Ha det gott därute i den stora vida världen och var rädda om Er.
********************
Kram