17 juni 2009

Uppdatering! Student!

Nu har det gått några dagar sedan Robert tog sin student ♥ och jag har hittat några bilder som jag nog vågar lägga in utan att han får spader..haha.

Min älskade son....



Jag hoppas att få fler bilder från släkten som var närvarande =)

Jag vill passa på att Tacka Alla som var med och ett extra stort TACK till Ulla-Britt...Roberts farmor som fyllde vår frys med hembakat.. Tusen tusen TACK!!!!!

Jag har lite dåligt samvete för att jag uppdaterar bloggen så lite just nu..men jag har varken tid eller ork att sitta så mycket vid datorn nu..det packas ju fortfarande upp.

Jag har iallafall skaffat mig en ny bil eftersom min älskade röda inte vill göra som vi vill.. så än en gång blev det en Chrysler..haha.. Lars tycker det är jättekul!
En Chrysler Neon.. superskön att köra, pigg och glad.. men framför allt.. den drar bara 0.67 l/milen.

Nu ska jag fortsätta med att kolla igenom lådor, sortera kläder och annat kul

Ha en underbar onsdag och var rädda om Er därute.

Kram