29 juni 2009

Långt mellan inläggen....

Usch.. jag får nästan dåligt samvete för att jag inte tar mig tid att uppdatera bloggen.
Men.. jag skyller på att vi nyligen flyttade, att vi har massor att pyssla med och att det har varit kanonväder.
Sitter jag vid datorn så håller jag mest till på FB faktiskt.. man kan så lätt hålla sig uppdaterad med vännerna utan att behöva sitta och passa tider.

Vi har sågat ved, klyvt ved, skrapat garagevägg, badat, pillat lite här och pillat lite där..sakta men säkert så går det framåt iallafall.
I lördags så var vi faktiskt en sväng till Liseberg..Lars, jag, Lovisa och hennes kompis Kristina.
Hem kom jag med två kilo Marabou Mjölkchoklad, två kilo Toblerone, en Paradisask, en påse Twist och lite annat smått & gott =)
Här är lite bilder från arbetet som sker här vid vårt slott.
Stockarna som ska förvandlas till värmen i vinter.



Lite av det som ska stoppas i pannan till vintern.

Väggen som Robert skrapat och Lars börjat måla i den av mig valda färgen.. Stockholmsvitt.


Nu ska jag hänga tvätt igen.. jag sköter nämligen hushållet..haha.. någon som blir förvånad ;).. knappast om ni känner mig.

Jag hoppas Alla får en underbar måndag och att ni är rädda om Er.

Kram