13 september 2010

Lite allt möjligt!

Det är tråkigt att vara sjuk.
I brist på ork så har jag tittat runt lite bland bilder jag har på datorn...
En bild på en badbrud i det ljuvliga havet som omgärdar Cypern.


Mina solrosor som jag planterade mest för skojs skull...alla tog sig!


Nästa vecka händer det!!! Då ska taket på bilden bytas...mot svarta pannor och svart plåt.


Det här är vårt gamla garagetak. Lars, Jörgen och Tomas jobbade hårt under några veckor med att byta garagetaket till svart plåt.



Mycket skräp blev det!




Om nu någon mot förmodan har förträngt vintern som var så kan jag påminna om den...runt 60 cm snö och mellan 15-25 minusgrader.


En tuff brud hälsar på i garaget...




Så...nu är det dags igen...att lägga sig och vila!
Jag blir helt slut mellan varven och får försöka sova lite när det går.

Ha det helt underbart där ute i höstvädret och...Var rädda om Er.


Kram