12 september 2010

Opps...

Det var ett tag sedan...
Hösten har gjort sitt intrång rejält och sommaren 2010 är numera ett minne blott.
Jag, Lars & Lovisa avslutade den med en resa till Cypern och Fig Tree Bay.
Ett helt ljuvligt ställe som jag och Lovisa nu besökte för tredje gången.
Här är en bild tagen från lunchrestaurangen vid stranden.
Lovisa och hennes kramdjur från en klomaskin...

Vid hotellet har de en egen liten badplats som man kommer till via en trappa...lite skönt för det är djupt med en gång och man slipper gå i den otroligt heta sanden.


Luftmadrasser är ett måste....



När man vistas på stranden och temperaturen är +37 i skuggan så behövs det någon form av skodon...satan vad varm sanden är.


Jag hittade dessa ljuvliga blommiga "foppatofflor" och kunde inte låta bli att köpa dem...de matchar ju min husvagn...haha!


Solnedgången sedd från vår balkong.


Det otroligt vackra havet...kristallklart och runt 30 grader varmt.
Lovisa & Lars försöker svalka sig så gott det går...


Det var en helt underbar vecka, varmt så in i vassen men jädrar va energi kroppen får.
Under tiden vi var på Cypern så var Robert & Matilda kvar här hemma...
Robert fick sitt körkort under den veckan...
GRATTIS!!!!
Matilda började sista året på floristutbildningen...så nu går hon i studenttankar....nästan hela tiden...hihi!
Från det till projekt lägga tak...
Under vecka 38-41 kommer vi att ha takläggare här...eller alltså de har de veckorna på sig att bli klara.
Så...nu får vi hoppas på bra väder och att jobbet flyter på utan problem.
Jag ska försöka bättra mig lite på att uppdatera bloggen...jag lovar!
Men...nu är det dags för lite annat...jag är sjuk och Lovisa ska tillsammans med en klasskamrat ha kalas.
Tur...att inte kalaset är här hemma för det hade aldrig gått....de ska vara på bowlinghallen i Viskafors.
Så...till Alla därute...Var rädda om Er.
Kram