8 december 2010

Dagar som försvinner...

Ibland så behövs det tid att stanna till, reflektera och låta kroppen få en chans att återhämta sig...både fysiskt & psykiskt.
Nu är en sådan tid...NU borde alla stanna upp och ta en paus!
Tänka efter vad man egentligen vill uppnå med högtiden som står för dörren.
Själv hade jag helt ärligt gärna skitit i julen i år, åkt bort och bara varit...njutit tillsammans med familjen.
Stannar till gör jag även om det blir en jul hemma...det kan jag lova!
Jag tokvägrar att jaga runt efter julklappar och senaste pyntet!
Jag grejar lite smått varje dag, inget stort men så att det känns ombonat och mysigt här hemma.
Grannen och tomtarna ska få åka upp till Lucia sedan får det bli som det blir ;)
Nog om jul och stress.
Jag skulle varit ledig i helgen som var men det slutade med att jag jobbade mellan 07.00- 16.oo på lördagen och mellan 07.00-10.30 på söndagen. Det var den lediga helgen...nu ska jag inte gnälla för jag tog faktiskt komp på måndag och tisdag natt istället. Jobbar även torsdag natt samt fredag kväll så jobba blir det ändå...lite extra på söndag kväll också innan jag är ledig fram till nästa helg.
Nu på lördag har jag funderingar på en tur till Göteborg...om resten av familjen vill följa med förstås.
Haha...jag måste berätta!
Jag bakade bullar häromdagen...något som händer kanske en gång om året!!!
Lite förvånad faktiskt för de smakade helt ok!!!
Nu väntar soffan och lite mys med Lovisa innan det är dags för svensk deckare kl 21.oo.
Ha det gott därute och VAR RÄDDA OM ER!!!
Kram