17 december 2010

Vilken vecka...

Julefrid, julstök och lite annat...
Den här veckan har bara försvunnit...
Det började med att jag pyntade och grejade i början på veckan, Matilda umgicks väldigt mycket med sin Charlie då han på tisdagen skulle resa till Thailand.
Lilla stumpan...en hel månad ska han vara med sin familj i deras hus.
Lovisa hade mycket på G hon med...avslutning i scouterna på tisdagen och julspel för föräldrar i skolan på onsdagskvällen. Men!!! På tisdagen efter scouterna så kom hon hem med hög feber, halsont och allmänt dålig. Med en stilla dag i soffan på onsdagen så kunde hon iallafall delta i skolan på kvällen.
I tisdags träffade jag Hanna i Alingsås...MYS!
Vi strosade runt på bla Balders Hage och Vindens second hand, fikade på Violas och vistades lite på Alingsås lasarett då Hanna skulle röntga sin axel/nacke.
En mycket trevlig dag!!!
Tack Hanna för min fina kaffemugg!

I går trillade det ner sisådär en 20 cm snö *suck*

Vilket innebar att det bara var att skotta igen...jag hatar verkligen detta skottandet!!!

Jag får ont i hela kroppen och axlarna känns som om de var gjorda av gelé på kvällen.

Som tur var så kom Robert hem med snöslungan lagom till kvällen...jag körde infarten med den vid halv tio...strax efter Robinson var slut på tvn.

I helgen väntar jobb för min del...fredag kväll, lördag & söndag dagtur.

Skönt att veta vad man ska göra...

Ha det nu gott Alla därute och var rädda om Er, stressa inte för det blir jul ändå...jag lovar.

Kram