16 mars 2011

Den ljuvligaste tiden...

Bilden är lånad från nätet.
...måste vara när marken är täckt av vitsippor, björkarna har musöron och gräset sakta ändrar färg från gult till grönt!


Våren är hoppets tid, allt som slumrat väcks till liv.


Att ana att det finns hopp...se solen värma upp den frusna marken...det är vårens första andetag.


Filosofiskt eller hur?


Jag tror helt ärligt inte att det finns en vackrare årstid...inte i mina ögon sett iallafall!

Jag kan bli sådär fruktansvärt energisk så fort våren visar sig...jag vill göra ALLT på en gång!

Storstäda hus, trädgård, bil, husvagn osv...osv.


Tyvärr så bor jag tillsammans med ett antal sjusovare...haha!

Det gör att jag inte kan starta när jag vaknar i arla morgonstund...tråkigt!

Hoppar...

Jag skulle vilja leva som om min sista stund på jorden var runt hörnet...

Jag skulle vilja leva mer...njuta mer, ta vara på mer, utforska mer, se mer, höra mer och bara vara mer...
♥♥♥♥
Jag skulle vilja att alla som jag älskar skulle våga leva mer...göra mer, njuta mer!
Med ord om kärlek till en årstid och med önskan om mer njutning av vad livet har så önskar jag Alla en underbar fortsättning på den här dagen...
Kram

Jeanette