14 mars 2011

Kärlek

Fredagen den 4 mars var jag ute med mina arbetskamrater, vi bowlade, åt, drack och dansade...vi njöt av att ha roligt med andra ord!
Här försöker jag tappert dela upp mina kamrater i de olika lagen...



Vi hade otroligt roligt och jag vill så här ett litet tag efter TACKA alla för en supertrevlig kväll!

Tack till fotografen Robert för alla bra & mindre bra bilder...hihi!





På natten när jag kom hem så hittade jag denna vackra bukett med en liten lapp instucken.




Tack söta underbara dotter ♥

...det är mycket som händer nu med tanke på olyckan i fredags natt och jag vill tala om att jag tänker på alla inblandade...familjer, anhöriga, vänner och Matilda & hennes kamrater som i dag är i skolan trots att de egentligen är lediga...De skulle träffa kurator, lärare och rektorer för att prata igenom det tragiska slut som deras klasskamrat Frida var med om.

Jag tänker på Er!

Ett litet ps...Lovisa vill såklart vara som sin mamma & storasyster så i helgen gjorde vi iordning en blogg till henne.

Klicka här så hittar du till den.