2 mars 2012


Ibland tar insikten lite längre tid att hitta rätt...nu har den landat och jag känner mig helt klart 100% säker på att den är rätt.


Jag har det förbaskat bra, jag har tre friska barn...jag mår bra (om vi bortser att jag för tillfället lider av någon variant på vinterns flunsa).

Mina stora barn har "jobb".

Grattis Matilda till jobbet i blomsteraffären...underbart att du får arbeta med det som du utbildat dig till ♥


...jag lever gott och kan göra mycket av det jag känner för när jag känner för det...


Livskvalité...




Jag har älskade/älskvärda barn och deras respektive ♥

Jag har underbara vänner ♥

Jag har underbara djur som ger mig harmoni ♥

Jag har en söt liten Pärla som tar mig ut på vägarna ♥

Jag har inga skulder...jag bor mysigt & bra ♥

Jag kan med andra ord säga att jag har det förbaskat bra...


Varför då inte njuta av det till hundra procent?


Klart jag ska...


Ute strålar solen från en klarblå himmel...luften är klar och skön och det är vår på ingång ♥

Sitter för stunden och klurar på någon resa...vart?

Ingen aning just nu men Cypern lockar i slutet på sommaren...kan undra om min lilla dotter vill följa med sin mamma?


♥♥♥


Till Er alla

Njut av livet


Kram

Jeanette