7 mars 2012

Va f*n!!! och Jippi!!!

Först o främst ska jag gnälla...jag är SJUK igen *suck*


Nu är det väl det som inte bröt ut ordentligt förra veckan...snorförkyld, feber och bläää!


En arbetskamrat tyckte jag skulle dricka massor av alkohol så bacillerna flydde fort som ***...haha!


Mmm...får väl se hur det blir med den saken men jag ska överväga den så klart ;-)


Från sjukdom till harmoni.


I går bokade jag lite hastigt och lustigt en veckas solsemester till mig & Lovisa.

Vi åker den 22 mars till Gran Canaria och MasPalomas.


Samma hotell som jag och alla mina barn var på för några år sedan.


Ska bli ljuvligt med värme, sol, avkoppling, bad, god mat och mysa med min lilla tjej ♥

Egentligen hade jag så klart velat åka med alla barnen nu men det får bli till Cypern senare i år...hihi!

Cypern är mitt absoluta favoritställe...Fig Tree Bay


Jag vill passa på att säga till mina underbara arbetskamrater...

Jag älskar Er allihop


Nu ska jag kurera mig, nysa, snörvla, gnälla och gnöla fram orden som jag vill säga...rösten har liksom svikit mig en smula.


Ha det gott därute och ta vara på allt livet har att ge.


Kram

Jeanette