12 mars 2012

När det inte blev som man trodde så får det bli på annat sätt...

När det inte blir som man kanske tänkt så får det bli på annat vis och det känns så skönt...

De som känner mig vet att jag älskar campinglivet och att jag har en liiiiten husvagn.


Sagt o gjort...efter lite om o men så har jag hittat ett supermysigt litet ställe att sätta upp Lilla vagnen i sommar.

Det är faktiskt ett smultronställe...en liten camping inte så långt från havet och en underbar sandstrand. Lugnt och omgärdat av bla vackra björkar...riktigt fin naturmiljö!


Vi har egna dusch/toaletthus på varje tomt...perfekt!


Den underbara sandstranden som är som en strand ska vara...



Campingen har dessutom en pool...bra för tex Lovisa om hon blir rastlös efter en dag på stranden...haha!



Iallafall...på detta underbara ställe ska jag njuta i sommar...alla lediga dagar och på semestern.

Regnar det så kan jag mysa i förtältet med en bra bok. Perfekt!!!

Det är faktiskt en sak till som gör det ännu bättre.

På lagom promenad/cykelavstånd bor min syster Petra med sin make Peter och deras lille son Albin, äntligen ska jag få lära känna dem ordentligt...nu kan jag ju inte skylla på div andra "bihang" eller på avsaknaden av bil...haha!


I slutet på april ställer jag upp vagnen...hinner inte riktigt med innan och dessutom så vill jag inte stressa. Jag hinner ändå =)



Sååå, detta var ytterligare en av de saker som känns så där jättebra i magen.

Magkänslan är det enda jag litar på numera nämligen...


Ha det gott alla och var rädda om tiden

Kram

Jeanette