2 februari 2009

Godmorgon måndag...

I dag är det den andra februari och jag ska få installerat min luftvärmepump..eller ja iallafall ska den monteras på väggen.
Elen till den vet jag inte riktigt när den ska installeras då det är Lars som ska fixa det.
Hade varit skönt om det blev snart..jag menar vi går ju mot varmare väder i veckan tydligen...hihi.
Vad som händer mer i dag???
Jag ska jobba två nätter, ringa VCT för Matildas huvudvärk och beställa tid för synundersökning..hon har haft glasögon i drygt fyra år nu..men bara när hon läser och sitter vid datorn.
Annars så är det tvätt och annat trevligt som jag kan pyssla med om jag får tråkigt..*fniss*
Jag funderar på att äntligen ta itu med mitt sovrum också....kan iallafall börja med att måla taket.
Kanske blir det inte i dag men jag kan ju ha denna veckan som mål..eller?
Sedan skulle jag ju behöva gå loss med pensel och vit färg på några skåpsluckor, byrå, hyllor...osv.
Hm.. inspirationen är på topp..*NOT*
Jag önskar iallafall ALLA en underbar måndag och..var rädda om Er
Kram