7 februari 2009

Lördag, kväll och stolliga katter.

Hm..jag är så trött att jag är helt uppskruvad..haha.
Jag vet inte ett skvatt vad jag vill..tror jag.
Jaja..dagen har varit okej, vi åt gott..jag, Matilda & Robert. =) Fläskfilé med potatisgratäng.. mums.
Sedan slappade jag en stund på soffan innan jag körde Matilda till hennes kompis Sofia..där skulle tjejgänget sova över för att i morgon bege sig till Ulricehamn och skidåkning.
Katterna har haft ett tokryck nyss och farit runt som skållade råttor..hihi.
Flipp har jagat och vallat busfröna i deras jakt på varandra.
Livet med djur är inte lugnt.
Snart ska jag nog krypa ner i sängen, kolla på en film och hoppas att jag bara slocknar som en fura.
Vill passa på att skicka en hälsning till Heidi..hoppas allt löser sig snart så du får lugn & ro. *KRAM*
Förresten.. snön har regnat bort..men just nu så snöar det igen..veligt väder..minst sagt.
Kram på Er därute och var rädda om Er.