6 februari 2009

Snö, sportlov och lovad kyla.

Underbart..det är bara att hoppas att SMHI inte lovat för mycket.
Här har fallit ca 10 cm snö de senaste dygnen..nu har det sjunkit ihop men det är perfekt vinterväder med tanke på att barnen nu har sportlov.
Det ska komma mer snö i helgen och dessutom har de lovat minusgrader =)
Håller tummarna stenhårt för en fin vintervecka.
Själv ska jag jobba i natt...lagom kul med tanke på att jag har ont i höften och att den mystiska sträckningen fortfarande känns av...jaja..det löser sig väl.
I går målade jag mina takhyllor i hallen..de var tidigare trärena..nu är de vita =)
Dessutom så har jag skruvat ner min hatthylla och satt upp svarta krokar istället..målat skohyllan vit, fixat & donat.
Ska ta bilder en dag i helgen..när jag har spacklat igen hålen efter hatthyllan..haha.
Matilda gick till sitt gamla stall i dag..hon skulle rida Pontiac..man såg glädjen i ögonen..jag tror att hon saknar ridandet ganska mycket faktiskt.
Lovisa hon är som hon brukar..allt i 100 knyck.
Robert har slitit ut sin datastol...haha så nu sitter han på en blå fem-positions plaststol..haha..ja, det får duga så länge tills vi orkar åka in och köpa en ny datastol.
Det enda som är kvar i dag att göra är att..dammsuga..mitt sorterande av mina kläder får vänta tills en annan dag.
Jag önskar ALLA en underbar fredag och.. var rädda om ER.
Kram