23 februari 2009

Måndag, sista veckan i februari -09

Ååå..snart är det mars månad och vi är ytterligare en månad närmare våren =)
Underbart!!!
Natten mellan lördag & söndag så kom det massor av snö, det var ett riktigt vinterlandskap på natten när jag hämtade Matilda i stan..så vackert.
I går så töade det ganska bra för att i natt frysa till..vi får väl se hur dagen blir.

I allafall så har jag ju för tillfället en Toyota Camry att åka i, den bilen har ägts av...min far, mig, Lars och nu kör jag den igen..haha.
Det är en gammal bil, men sååå skön att köra. Får se hur länge den hänger med..ska besiktigas den sista mars.
Lars kör nu omkring i Forden som vi hämtade i lördags..efter några struliga turer med låsbara muttrar på sommardäcken så har nu Lars & Danne fixat dit vinterdäck.
Den är jättefin =)

Vi var ju på Ikea när vi var och hämtade Forden..kan ni tänka de sålde filtar för 9 kr stycken..man fick köpa två per person.. tur att vi var fyra stycken då..hihi

Annars denna veckan så ska jag jobba onsdag & torsdag natt, barnen går som vanligt i skolan..ja, just det sotaren ska hit en sväng också..på onsdag tror jag det var.

Katterna springer ut & in..markerar revir både här och där *suck*
Jag ska ta mig till solariet i dag tänkte jag..känner att jag behöver en stund i värmen.

Hoppas att Ni alla får en underbar start på veckan..och var rädda om Er.
Kram