15 december 2009

Dagen D

I dag lyfter vi...tyvärr ser inte väderprognosen helt perfekt ut men vad gör det? Vi ska åka till värme & förhoppningsvis mer sol än här.

Det går utmärkt att koppla av ändå och hoppet är det sista som överger människan...lite sol ska vi nog kunna få då det blåser undan fortare nere på södra delen av Gran Canaria.

Jag packar för säkerhets skull ner några små hopfällbara paraflaxer...och lite extra böcker.


Annars så rullar livet på här hemma...vi har pyntat färdigt huset, handlat mat & annat gott åt Robert som ska vara hemma.

TACK min älskade son för att du ställer upp!!!


Jag vill TACKA mamma för respengen!

Roberts farmor Ullabritt får ett TACK för alla kakor & bullar! Frysen är full!


Det snöar lite ute... helt underbart! Förhoppningsvis så ser prognoserna ut så att när vi kommer hem så landar vi i ett juligt & vintervackert land!
Nu ska jag pyssla lite här hemma, stänga resväskorna och inse att i kväll så är jag 5½ timme bort i värmen.
HA DET RIKTIGT UNDERBART HÄR HEMMA & VAR RÄDDA OM ER!
Kram