1 december 2009


Efter en mycket effektiv måndag som innebar att jag vände upp & ner
tv-rummet...monterade högtalare, drog sladdar och julpyntade...så är det dags att ta itu med att måla köksmöbler.
Soffan och stolarna i köket ska målas vita!!!

Jag hade grym energi i går och den lade jag alltså på tv-rummet. I dag är energin lite mindre men ändå så känner jag att jag måste göra något kreativt.

Solen skiner från en klarblå himmel...hör verkligen inte till vanligheterna nuförtiden... NJUT!!!

I dag är det 15 dagar kvar tills planet lyfter och vi reser till Gran Canaria...så skönt!!!

Min kropp är i stort behov av värme och sol...jag tänker tjuvstarta i dag med att lägga mig i ett solarium.

Annars så ska Lars fortsätta med Matildas rum...dra lite nya ledningar i väggarna och förhoppningsvis få upp skivorna på väggarna...eller ja...alltså lite isolering ska också in i väggarna innan skivorna skruvas på plats.

Så... kära vänner...LEV VÄL & var rädda om Er.

Kram