3 december 2009


I går fyllde min mor 60 år GRATTIS!!! lilla mamma.

Torsdag morgon, tretton dagar kvar tills vi befinner oss i värmen.... LJUVLIGT!!!
Annars rullarna dagarna på...jag har målat färdigt köksmöblerna...stolar & soffan är nu vita.
Lars han kämpar på med Matildas rum...sakta men säkert går det framåt.
Nästa vecka ska vi gå på julfest...Lovisa & hennes klass ska framföra en julpjäs mm...SPÄNNANDE!
Vi har haft ett väldigt konstigt väder här...SOL?!? med blå himmel!!!
Inget väder som man är van vid numera...underbart men kallt!
Det finns en sida på nätet som visar aktuella bilder & temperaturer i Mas Palomas...om jag säger så här...det är mysigt att se att det i går kväll var 23 grader varmt vid niotiden.


LÄNK TILL WEBBILDER & TEMPERATUR

Snart är iallafall helgen här och jag vet precis vad jag ska göra...JOBBA...hela helgen.

Nu ska jag iallafall fortsätta njuta av lugnet, kaffe, julmusik och lite tända ljus.

Jag hoppas Ni alla får en underbar torsdag och att Ni är rädda om Er.

Kram