29 december 2009

Några dagar i bilder...

Julaftons morgon med de få julklapparna som vi hade under granen...

Lars öppnar paketet med Lovisas egengjorda smycken till samtliga familjemedlemmar.

Flipp öppnar sitt paket i köket...ett jätteben.


GRATTIS till min älskade dotter på hennes 17-års dag.
Jag passade på att göra tårtan när jag jobbade på natten...funkade ganska bra faktiskt att fixa mellan turerna på Sjöbos gator.





Matilda blåser ut sina 17 ljus...Mattias håller sig i bakgrunden.

I paketet var det en ny digitalkamera i rosa.


Sedan vill jag TACKA Evelina & Daniel för att vi fick äta gott och dela några timmar med dem på julafton.

Nu ska jag plocka undan alla julsaker och placera ut de vackra vita tulpanerna som jag fick av mina barn i går... TACK.
Jag vill inte börja ett nytt år med "gamla" julsaker framme...utan det ska vara vår i luften...iallfall inomhus.


Jag önskar alla en underbar fortsättning på den här tisdagen och...VAR RÄDDA OM ER.

Kram