22 januari 2010

Facebook och alla dessa statusar...

Det cirkulerar en väldans massa olika texter som man ska kopiera och lägga in i sin status på facebook...JAG totalvägrar...
eftersom mina barn vet att jag ÄLSKAR dem mer över allt annat...
För att de i min omgivning som har drabbats vet att jag vet och att jag bryr mig...
För att jag vet att de som jag vill ska veta redan vet... osv..osv.

MEN! Det finns faktiskt en del av dessa statustexter som jag gillar...och detta är en av dem.

*
*
*
*

Oavsett vad du ger en kvinna, kommer hon att ge dig något bättre.
Ger du henne säd, ger hon dig ett barn.
Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid.
Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem.
Ger du henne ett leende, ger hon dig sitt hjärta.
Hon multiplicerar och förstorar oavsett vad du ger.
SÅ...om du ger henne någon skit, så förvänta dig ett ton tillbaka
*
*
*
*
Med dessa ord önskar jag Alla en underbar helg och...var rädda om Er därute i stora vida världen.
Kram