26 januari 2010

Smålullig men nöjd...

Ja... jag har druckit några glas rött och borde antagligen inte skriva nu...MEN! Jag gör det ändå.

Jag fick sådant där knäppryck i kroppen nyss...känner mig ganska tillfreds trots allt och framför allt...jag har det så bra i livet som jag kan.

I går förändrade en underbar frissa mig...numera är jag mörk med lite ljusa slingor ( mina vita strån smälter in så bra)
JAG ÄR SÅ NÖJD!!! Tack Gittan!

I dag har jag ätit lunch med min "plastdotter" Evelina ♥ Sååå mysigt!!
Tack gumman för en trevlig timma!!!
Tyvärr kunde inte Josefine ( min andra "plastdotter") följa med då hon var tvungen att jobba...det blir fler gånger hoppas jag.

Jag vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägget mer än att säga att jag känner mig nöjd och mår trots allt väldigt bra.

Har i kväll målat taket i Matildas rum...snart är det klart och hon kan äntligen flytta in i sitt nya & fina rum.

Ha det så underbart det bara går ALLA och var rädda om Er därute.
Kram