1 juni 2010

Försommar på riktigt...

Vilket underbart väder att vakna till...sol, blå himmel och ljuvligt fågelkvitter.
Bara att hoppas att vädret håller sig så här iallafall några dagar.
Måste visa....
I "mitt" äppelträd hänger massor av små lyktor.



Detta är min hög med 2-5 som även kallas "isgrus".
Jag kan berätta att jag skyfflade som en galning hela dagen i går.


Här ska det mesta av allt grus ligga...

I bakgrunden syns den söta lilla husvagnen...

I dag så har Lars även tagit en viss röd TT till jobbet...den ska besiktigas!
Tanken är att den faktiskt ska få rulla på vägarna den här sommaren.

Den 23/8 så åker jag, Lars & Lovisa till Cypern...perfekt avslutning på sommaren 2010.

I dag blir det ett väldigt kort inlägg i bloggen men bättre med lite än inget alls.

Nu önskar jag Alla en underbart solig & härlig tisdag... Var rädda om Er.

Kram