15 juni 2010

Mycket på en gång...

I fredags så hade Lovisa sin första skolavslutning här i Kinnarumma.

Den hålls i kyrkan, barnen tågar med flagga o trummor från skolan till kyrkan...

SÅ MYSIGT!!!

Så nu har hon sommarlov i många sköna veckor.

Jag började min semester i går morse när jag gick av efter en helgs arbete...ska bli skönt att vara ledig i 5½ vecka för att sedan jobba i fem nätter, ledig i 2 veckor, jobba fem nätter och sedan avsluta sommaren 2010 med en vecka på Cypern.

Matilda började sitt sommarjobb i går...hon ska bara jobba i fyra veckor sedan får hon förhoppningsvis några sköna sommarlovsveckor också innan hon påbörjar sista året på gymnasiet.


Robert jobbar på och han stortrivs säger han...KUL!!!


Lars börjar sin semester nästa vecka och förhoppningsvis så hinner han färdigt med garagetaket snart så vi hinner njuta av sommar & ledighet.


En sorg finns det här....min dator slutade fungera i söndags...bara sådär lade skärmen av *snyft*

Så nu sitter jag med Lars garagedator....hihi...en yttepyttedator.


I dag ska jag bara vara...göra det jag känner för och har lust med men i morgon så ska jag förhoppningsvis om vädret tillåter det starta upp med målningen av husgrunden och växthuset.


Nu ska jag bara njuta!!!


Ha det riktigt skönt nu därute och var rädda om Er.


Kram