10 juni 2010

Förvandling pågår...

Förvandlingen är påbörjad av min "nya kärlek".
********
Här kommer lite smakprov på vad som händer i vagnen.
Om ni inte minns hur det såg ut så trilla tillbaka till förra inlägget.


Jag har tagit bort gallret som sitter över gasolspisen, sågat till en skiva som jag sedan klätt i vaxduk. Bättre med lite ytor att ställa saker på än en spis som vi ändå inte använder.

Bilden här under visar Lovisas draperi så hon kan dra för och känna att hon har lite "eget". Gardinerna hittade jag på Halens fyndaffär för 20 kr styck.


Kylskåpet har också fått en make over, ska bara fixa till de små rostfläckarna som är över dörren.




Så här det ut när man kliver in i vagnen.

I går lyckades jag även fynda en hållare till cyklarna, man fäster den på husvagnens ram...precis framför packboxen.

Detta innebär att vi nu även får med oss våra cyklar när vi ska campa.

Vi har bokat premiärturen till Getteröns camping över midsommar, ville helst vara på Träslöv men det var fullbokat.
Våra vänner Danne, Sofie och deras lilla yrväder kommer att följa med.
******
Nu ska jag fortsätta med dagens arbete...städa!!!
Jag hoppas att Ni alla har en underbar torsdag trots det dåliga vädret.
Var rädda om Er.
Kram