8 juni 2010

Lite bilder från "nya kärleken".


Helt ostylad...









Så ser den alltså ut...den lilla vagnen som ska fungera som rullande sovrum på somrarna.
Jag känner mig mycket nöjd med tanke på att förtältet är "nytt", endast använt två veckor sammanlagt sedan det köptes för två år sedan.
Lovisas säng är inte det bredaste men det funkar och om hon har med någon kompis så får de antingen sova i förtältet eller så får jag bädda åt en på golvet.
I den änden som vi vuxna ska sova så går det utan större problem att få plats två vuxna o ett barn.
Nu återstår det bara att få till lite mys i vagnen, div krokar, plastbackar under sängarna för att kunna förvara så mycket som möjligt.
Ett draperi ska också upp vid Lovisas bädd...skönt för henne att kunna "stänga till" om sig.
Den rosa trasmattan fick jag av Ulla-Britt för ett tag sedan och den har fått flytta ut i husvagnen eftersom den passade helt perfekt där.
Så...detta var lite bilder på vår husvagn.
Jag hoppas att Ni alla får en bra tisdag och att ni är rädda om Er därute.
Kram