16 november 2010


I går när Matilda kom hem från skolan så fick jag dessa blommor tillsammans med ett "brev" som hon skrivit till mig ♥
Tack älskade dotter!!!
Jag lovar...
Jag vet att jag sagt det förr men jag kan inte nog säga att jag har helt underbara barn...
Vi har varit med om så mycket och så lite...
Vi har kämpat och svetsats samman...
Jag älskar Er...
I dag är en helt vanlig tisdag...morgonen var kall -6 men med ett otroligt vackert täcke av frost...klarblå himmel och strålande sol!
Jag jobbade extra i går kväll och det är så roligt...att variera mellan natt och dag är inte alls jobbigt.
Trivsamt och roligt att få träffa människor när de är vakna och visar så mycket uppskattning över sina besök.
Mycket positiv energi!!!
Jag har bestämt mig för att en dag i veckan ska vara BARA min dag!
Min familj får gilla läget antingen de vill eller inte...
Hihi!!!
Just nu sitter jag i köket, radion spelar glad musik, diskmaskinen spelar sin melodi och i pannrummet brinner det i pannan...
Jag har en helt ledig dag och funderar starkt på att ge mig ut i skogen för att plocka lite mossa, fixa till mina urnor på framsidan och pynta lite fint.
Är faktiskt ganska sugen på julpyntning men jag får väl vänta tills det är första advent...eller vad tror ni?
Under december och första veckan av januari så fyller några personer år...först ut är Roberts flickvän Ninni...som blir 20 år.
Den 28:e är det dags för Matilda att ta klivet in i vuxenvärlden då hon fyller 18 år.
Den 4:e januari är det dags för Lars att kliva in i sitt 45:e år.
Gissa om jag planerar...hihi!
Nog om det...
Nu ska jag njuta av en mugg kaffe och sedan blir det nog vinterskorna på och en tur till mossans värld.
Ha det underbart därute och Var rädda om Er.
Kramar i massor...