23 november 2010

Vill inte...



Den här bilden är från förra året... Bläää vilken massa snö!!!

Jag vill faktiskt ha snö men inte riktigt än och verkligen inte i sådana massor.


Vad har annars hänt sedan sist...Vi har haft personalfest, mycket trevligt!!!
Det var faktiskt länge sedan jag hade så kul =)
Tack till alla underbara arbetskamrater!!!

Jag kan bjuda på en något lullig bild när jag svingar de lurviga tillsammans med "chefen". Bakom oss så dansar Eva tillsammans med Reza.

Bilden är tagen av en arbetskamrat...Martina.

Haha!!! Såklart var vi inte på dansgolvet utan vi dansade mellan borden.

Måste erkänna att det kändes i ryggen dagen efter att jag buggat!

Från lurviga danssteg till nätter med skitväder. Har jobbat två nätter nu och så klart så har vädergudarna inte varit snälla...blötsnö ena natten och snöstorm andra *suck* Jaja...det blir sommar igen!!!
I söndags så var jag förbi min gamla granne Monica innan jobbet och jag fick med mig en hel kasse med helt underbara kläder...Tack!!!
En del var knappt eller aldrig använt
Jättefina plagg!
Det var jätteroligt att sitta och tjöta med henne...saknar det där mycket, att kunna smita över och bara prata lite skit.
Det börjar bli dags att ta itu med adventspyntandet. Har dragit igång lite julmusik i tv-rummet så nu jäklar!!!
Lite seriöst.
********************
För drygt en vecka sedan så hände en otroligt ledsam händelse i Borås Ridhus...en liten flicka på nyss fyllda sju år avled av skadorna som hon fick när hästarna blev skrämda och trampade på henne.
Det är så sorgligt...så oerhört svårt att förstå och en enorm tragedi.
Ett barn ska få leva...njuta och skratta.
Jag tänker mycket på hennes föräldrar som förlorat sin enda barn.
Jag har berörts så otroligt mycket av detta och vill gärna lägga in en länk till hennes minnesalbum där det går bra att skriva eller tända ett ljus.
Klicka på hennes namn härunder.

Detta blir mina sista ord för denna gången...jag önskar Alla en underbar fortsättning på dagen och Var rädda om Er...
Kram