1 oktober 2009

Hösten kom...

Så var den då här, pang..bom... utan förvarning känns det som.
Från varma sköna höstdagar till kyliga, vackra höstdagar.
Som vanligt så blir jag lika förvånad varje gång...
Mössor, halsdukar & vantar är inköpta på ett lokalt ställe som varje vår & höst säljer ut för 10 kr styck...kanon!
Jackor har alla utom Matilda...som inte kan hitta någon vinterjacka hon vill ha *mutter* jaja...

Häromdagen så trillade det in en snygging i garaget...en liten låg sak som nu äntligen är hemma i rätt garage.


Garagebilderna gör den inte rättvisa men här är en lite bättre bild.


Här har annars jobbats och grejats...dagarna försvinner som genom ett trollslag.

I går tillbringade jag dagen med att röja upp i Lovisas rum *jisses* Jag säger bara den som kommer på tanken att ge henne en enda leksak till...den deporterar jag till en öde Ö utan någonting med sig.

Nu ser det ut så här...fattas lite tavlor mm men det kommer.






Nope, nu ska jag upp på vinden för att hitta lite vinterjackor till mig...måste ha en varm en på söndag när vi ska till Elfsborgs fästning "ARENAN" för att se matchen mellan Elfsborg - AIK.
Jag önskar Alla en underbar torsdag och var rädda om Er.
Kram