31 oktober 2009

Hästflytt och annat.


I dag bär det av från Målsryd till Kinnarumma med den här lilla puddingen.
Äntligen om jag säger så.
Ska bli skönt att få flyttat honom efter alla turer som varit senaste tiden.


Annars rullar livet på och det känns faktiskt lite bättre sedan mitt "gnällinlägg".


I dag skiner solen från en klarblå himmel och jag har varit uppe med tuppen...inte riktigt frivilligt men men...uppe är jag trots att jag fick hämta sonen i Viskafors kl 03.00 i natt *mutter*, jag har hunnit med en sväng till Målsryd för att mata hästar, tänt i pannan och fått igång en maskin tvätt.
Nu sitter jag med tredje muggen kaffe innan det är dags att hämta hästtransport, hämta upp Matilda som sovit hos Mattias...efter det så ska vi hämta hem vår lille Simson...så skönt!


Nu go vänner o alla andra som läser...Ha en riktigt skön lördag och var rädda om Er därute.

Kram