2 oktober 2009

My lovely room...Gästrummet

Ni får ursäkta den gräsliga färgen på väggarna och golvet...de ska göras om under vintern.
Här är iallafall lite bilder från mitt pysselrum/gästrummet.
Nu börjar allt falla på plats och jag har dessutom fått upp en svart rullgardin med mörk läggningseffekt...skönt för då kan jag sova här på helgerna när jag jobbat mina nätter.
Jag köpte en ny stol förra helgen...den är underbart skön, höj & sänkbar och passar bra till min stil.
Har rensat och sorterat lite på hyllan också...känns bra att börja få ordning på saker & ting...nästa steg är vinden som jag nog ska påbörja i dag.
Har tagit lite semester i natt så jag bara behöver
jobba lördag & söndag natt...det är tungt för kroppen att jobba tre nätter.
På söndag ska jag, Matilda & hennes älskade Mattias gå på fotboll...Elfsborg möter AIK på Borås Arena...haha! Mattias håller på AIK.
Jag önskar Alla en underbar helg och att Ni är rädda om Er.
Kramar i massor