9 oktober 2009

Nöjd & lycklig!

Haha... jag vet, jag är knäpp!

Har tillbringat ungefär sex timmar med att städa huset från topp till tå. =D

Haft ute alla mattor, piskat och dammsuigt dem, dammat överallt o lite till...på det så har jag röjt lite och plockat undan saker som inte ska vara där de är...jag ni vet.

Torkat golv, skurat dassholkar och handfat, pyntat & donat.

Detta är vad jag har pysslat med i dag efter ett nattpass på tio timmar och en dos med sömn på drygt 3½ timme.


Me like...känns som jag är på väg i gamla spår.

Oavsett... dagen har varit kanon, jag känner någon slags inre frid och i morgon väntar storstäd i trädgården.

Lars ska med en kompis till djurparken...hihi... förlåt...han ska hem och hälsa på =D...skämt åsido. Lars, Lovisa, Tomas och en liten Agnes ska besöka djurparken i morgon så jag är BARNLEDIG!!!!!

Nu ska jag njuta lite av fredagen innan det är dags att hämta hem Matilda från kompisen Sandra...de har någon liten träff där tjejgänget.

Tjingeling på Er och lova mig...VAR RÄDDA OM ER

Kram
Jeanette