14 november 2009

I en blivande florists händer...

I går fredag gjorde Matilda sin första brudbukett och den blev så vacker!

Behöver jag säga att jag är oerhört stolt över henne?
Hennes val av gymnasielinje är nog i det närmsta perfekt val...bara hoppas att hon efter avslutad skoltid får jobba med detta också.




Detta var dessutom en mycket bra träning inför det uppdrag hon fått i slutet på november...hon ska göra min arbetskamrats bröllopsbukett.

Jag vet att Matilda först var väldigt osäker på om hon skulle klara det men både hennes lärare Anette och jag var/är övertygade om att hon kommer fixa det galant.

Lycka till Matilda!

Annars rullar dagarna på...jag jobbar hela helgen = 30 timmars jobb och förhoppningsvis minst 20 timmars sömn...så var helgen borta!

Matilda har även börjat övningsköra nu...*host* jag ska villigt erkänna att jag inte har så mycket tålamod i början när barnen ska sätta sig bakom ratten...hihi!

Jag blir stressad av "pedalhanterandet" och ser verkligen fram emot när vi "kör på riktigt"...tur att Lars inte blir så stressad som mig.

Nu väntar lite mat och mer sömn...

Ha en underbar fortsättning på helgen och var rädda om Er.

Kram