11 november 2009

Tankar...

Ibland kan jag verkligen inte låta bli att undra hur en del människor är funtade?!?
Att först ha en tanke och utifrån den handla med stort allvar...sedan blir det en kovändning och handladet blir raka motsatsen.
Tankar finns att det var en baktanke med handlandet som gjorde mitt liv till ett helvete för ett litet tag sedan...sorgligt men så tänker jag just nu.

Jag vet att jag inte ska lägga energi på negativa saker men ibland är det extremt svårt att INTE göra det.

Jaja...tur att det finns människor som hjälper till att lösa oönskade problem.

Nu till en helt annan tanke!
Om det finns ett beslut på att det ska göras vid ett annat tillfälle...varför håller man då inte på det?!? Utan gör precis tvärtom!!!
Jag blir skogstokig när planeringar fullständigt fallerar och ställer till det i vardagen. Värre är det tycker jag dessutom när många är inblandade och alla utom en drabbas!!!

Förvirrade tankar? Nope! Men ett snyggt sätt att få ur mig alla de besvikelser som jag har just nu.
Jag är trött på oplanering ( finns ens detta ordet?) och på reaktioner!
Positivt...
Jag har löst alla mina arbetsnätter när vi ska resa iväg!
Jag har hyfsad koll på när, var & hur!
Jag har Lovisas lille Simson på ett kanonställe!
Jag har underbara barn!
Jag har tre mysigt goa djur!
Jag har ett roligt arbete som jag trivs med trots några struligheter!
Jag har INTE ont någonstans!
Nu ska jag ta min kompis dammsugaren på en liten promenad!
MEN FÖRST!
Tusen Tack UllaBritt för ALLT du gör för ditt barnbarn Robert!
Nu önskar jag alla en underbar fortsättning på den här dagen!
Var rädda om Er!
Kram