9 mars 2010

Borta, spårlöst försvunnen...hittad!

I går var min inspiration som bortblåst!!!
Det var som om hela dagen bara försvann i tomma intet och jag hade verkligen ingen ork alls till någonting.
Men...efter en natt i en 80 cm bred säng tillsammans med Lovisa så har jag återfått både kraft & inspiration.
Haha...anledningen till att jag sovit i denna smala sängen är att jag och Lovisa låg o tittade på Merlin (via datorn) och när vi var inne på fjärde avsnittet så somnade vi.
Hon har studiedag i dag så...


Nu har jag hunnit med några muggar kaffe och jag har suttit ute i solen som värmer vår husvägg så underbart.

Det är mysigt så här i början...man plockar fram de möbler som finns nära till hands och passar på att njuta av solens värmande strålar.

I dag tänkte jag använda min inspiration till att få upp gardinstänger i Matildas rum, försöka hitta några tillfälliga gardiner att hänga där och sedan ta ett mindre röj i Lovisas rum...kanske hinner jag med en sväng i växthuset också.

Först...en promenad tillsammans med Matilda som också har studiedag.

Jag önskar Alla en underbar dag och...Var rädda om Er.

Kram