11 mars 2010

Längtan...

O nej! Jag längtar inte ett skvatt...



Satt och tittade bland gamla bilder och fick sådan vansinnig längtan efter hav, saltvatten, sommarvindar och värme. Svensk värme och svenskt hav...

Jag hoppas verkligen inte att det ska dröja för länge förräns jag får njuta av det igen.

Annars är livet sig ganska likt i dag också...jag har sovit bra hela förmiddagen och snart ska Matilda hämtas hem från sin praktik i Kinna...efter det väntar en natts jobb igen.

Trots att jag ska jobba på söndag igen så är det skönt att få vara hemma och njuta av fredag & lördagskvällarna. Ingen aning om vad som händer i helgen...den blir väl som alla andra helger...ganska innehållslös.

Mmm...jag är lite negativ nu men förhoppningsvis så går det väl över.

Ja...just det jag har satt upp ett mål som jag nu påbörjat vägen mot...håll tummarna för att jag når målet.

Nope...nu väntar spisen, köttbullarna & makaronerna till bla Lovisa och hennes kompis Sanne...efter det förhoppningsvis någon timme vila innan det är dags att färdas mot en natt på Sjöbos gator igen.

Ha det gott alla därute och var rädda om Er.

Kram