13 mars 2010

Sol, grillat, blunda...

Underbar dag faktiskt...

Sol, grilldoft, sommarsallad, Riojavin och fågelkvitter.
Kort sagt, man blir enormt mycket piggare av att sitta och slappa i solen...haha!
I dag har vi grillat *mums* till det hade vi ungsbakad klyftpotatis, sommarsallad, kalla såser och så klart tog jag lite rött.
Lovely!!!
I kväll väntar finalen på melodiernas tävling och jag tror att jag kommer ta en eller två Lennart.

Om du inte vet vad min favvo är så kommer det här:


Lennart
4-6 cl Xanté Poire au Cognac
2-3 cl limejuice

Fyll up med fruktsoda/sprite

Isbitar och en skiva lime.

*MUMS*

Just nu sitter jag och letar låtar på Spotify...spelar nog ganska högt *host* men...va fasen än så är det ingen som klagat.

Nope...nu ska jag bara vara fram till klockan 20.00.

Ha det underbart och var rädda om Er.

Kram