26 mars 2010

Vår på alla sätt...


Men visst är det så... DET ÄR VÅR!!!
Visst det kommer säkert bakslag men vi är på väg åt den ljuva halvan av året som innebär ljus, värme och framför allt underbara dofter.
Vi började vårveckan med att gå på Arena och titta på Elfsborgs hemmapremiär 2010.
Underbar fotboll mot Halmstads bollklubb dvs...HBK.
6-0 slutade den matchen.
Snön har sedan sakta men säkert töat bort, ljuvligt men visst...nackdelar finns...allt som göms kommer ju fram.
Haha!
Om det inte regnar för mycket så är det säck, kratta och skottkärra som gäller de närmsta dagarna.
Jag har besiktigat min lilla groda också...inget oväntat dök upp där...mina bromsar fick påpekande men det var ju väntat.
Annars så rullar livet på och jag hoppas verkligen att aktiviteterna ökar här i huset...*host & harkel*.
Nu sitter jag här och smuttar på lite rött, Robban häckar i källaren, Lovisa har en kompis här som ska sova över och Matilda är med Frida & Sandra på 18-års fest.
Snart är det sängen som väntar...för två nätter känns och jag längtar efter att få sova i min egen säng tillsammans med mitt gosiga duntäcke.
Glöm nu inte att ställa fram klockan en timman natten mellan lördag & söndag!!!
Jag hoppas att Alla får en underbar helg och att Ni är rädda om Er därute.
Kram