22 april 2010

Ett telefonsamtal...


Ingen ordning utan orden kommer direkt ur hjärtat.


Jag visste att dagen skulle komma...inte nu kanske men någon gång.
Det känns som en tomhet...en saknad av det jag aldrig kommer få veta...förstå och fråga.



Det är blandade känslor just nu även om jag gjorde ett val som var genomtänkt sedan många år tillbaka.


Jag valde bort att ha kontakt av många anledningar och det valet kan jag nu inte göra ogjort.


En glädje fick du med dig iallafall och jag hoppas att du förstod varför mitt val var som det var, varför jag valde att ta den kontakt jag gjorde.



Jag har alltid varit medveten om att de skuldkänslorna jag känner nu skulle komma...det är naturligt.



Jag tror inte att tiden hade fått mig att ändra mitt val...det gör det lättare att förstå mina egna skuldkänslor.
Jag kommer att tänka många gånger på varför jag inte tog chansen att lära känna dig...förstå varför det blev som det blev...det är lika naturligt som allt annat som händer i våra liv...vi gör val och ibland ångrar vi dem på gott & ont.



Jag hoppas att du har fått frid och att du bär med dig den glädje som du skulle ha fått uppleva i dubbel bemärkelse denna sommaren 2010.