27 april 2010

Jagande av tid till vct och begravning...

Äntligen! Jag började i går med att jaga tid på vct för min handled...äntligen fick jag tid i efm.
Skönt för det är obehagligt när inget hjälper...diklofenak, ipren, vila och lindad handled har inte gjort någon nytta sedan förra veckan.
Om någon missat vad jag gjort så fick jag ont efter att jag klyvt färdigt all vår ved.
I dag ska jag på begravning också...inte roligt men sådant är livet. Det är en väldigt speciell och mysig person som jag träffat via mitt arbete...jag hoppas hon har det bra där hon är nu och att hon lagar mycket god mat.
Innan begravningen ska jag åka förbi Matildas skola och hämta upp en handbukett som hon gjort åt mig.
Annars händer inte så mycket här just nu, vi har fått ett nytt lass med ved ( som jag INTE kan klyva) så nu får han bygga större förvaring...han fixar också färdigt småsaker i garaget.
I går var vi på "myskväll" i Kinnarummaskolan...Lovisa och alla andra barn hade bakat, fixat loppis, lotter, korvgrillning, tipspromenad och massa annat trevligt.
I dag är hon i väg på skolresa!
Matilda kämpar på i skolan...duktigt tjejen!
Jag har för övrigt bytt bil...om någon nu missat det...hihi!
Lars tyckte absolut att jag skulle ha en bil med drag och lite hästar under huven...inga shettisar utan sådana som får plats under motorhuven.
En VOLVO V40 2.0 Turbo blidde det =)

Den är blå!!! Jag har en helt opersonlig bil...en bil som försvinner i mängden!!!

Näpp, nu säger handen ifrån...kan knappt skriva mer trots att den vilar mot skrivbordet.

Jag hoppas och önskar att Ni alla får en underbar dag och...

Var rädda om Er därute.

Kram