24 oktober 2010

Filosoferande på en söndag...


Det är grått, blött och ett riktigt höstväder ute!
På ett sätt så längtar jag nästan till den riktiga snön kommer...tidigast i början på december iofs....men...DET blir ljusare ute!
Enda riktiga anledningen att jag längtar är alltså ljuset som snön innebär...och att det då går fortare mot våren & sommaren!!!

Filosoferande och smårörigt i knoppen!

Jag har en sådan där konstig känsla i magen....obestämbar och lite kluven!

Trots att jag egentligen borde vara jätteglad så känns det konstigt....nästan lite sorgligt på något sätt...Nej! Jag kan inte förklara utan mina svammlande ord får vara nog.

Kanske borde inte mitt handlade ha varit som det var...som det blev. Men...gjort är gjort och allt har en anledning...eller hur?!

Kanske skulle kämparglöden ha varit större...

Oavsett så finns det minnen som berör och som betyder oerhört mycket...

Tack för att jag fick känna...

**************************************************

Nu ska jag fortsätta med det jag har hållt på med större delen av den här dagen.

Tvättstugan!

Ha det så underbart det går därute och var rädda om Er.

Kram