4 oktober 2010

Måndag...

Hm...nu ska vi se hur jag kortfattat kan beskriva helgen...

Stolliga grannar som gjorde att jag inte somnade innan klockan var närmare fyra på söndagsmorgonen.

Fotboll på Arenan...vilket var en glädje...iallafall andra halvlek.

Tjugo röda rosor till sambon eftersom det var 14 år sedan vi träffades/blev tillsammans "första gången".

Bitchen i mig fick utlopp på Harald Nyborg i helgen dessutom då jag fick dem till att lämna tillbaka pengar för skruvdragaren som de krånglat med i snart sex veckor.

Gräsklippning...den sista för i år.

Undanplockande av div trädgårdsmöbler mm.

Påfyllning av ved i pannrummet...så vi slipper duscha i kallvatten.

Ja...detta var en del av det som hände här i helgen!

I dag har jag en liten dotter som ligger nerbäddad i soffan.

Feber och väldigt ont i halsen!

Stackarn!!!

Jag försöker skapa lite ordning här hemma...inte det lättaste alla gånger men jag gör mina tappra försök.

Har suttit lite på nätet och drömt mig bort dessutom...jag känner ibland att jag nästan skulle kunna göra vad som helst för att få flytta någon annanstans under vinterhalvåret.

Drömma går ju iallafall!!!

Har även suttit och spanat in lite kaffemaskiner...är väldigt sugen på att köpa/önska mig en riktig!

Drömma går ju iallafall!!!

I ugnen ligger en stek som vi förhoppningsvis ska kunna äta till middag i dag *mums*

Ja...det här är väl ungefär vad en kvinna på strax över 40 gör en helt vanlig måndag...haha!

Ha det underbart gott därute Alla och...Var rädda om Er.

Kram