21 oktober 2010

Uppdatering...

Opps!
Kanske dags för lite uppdatering...i helgen som var så bytte jag från tre nätter till dag/helg i hemtjänsten!!!
Det var kanonkul och väldigt trevligt. Lovisa uppskattade att mamma inte var "borta" hela helgen bla...och Lars bjöd på lunch i Limmared.
Tack darling!
Vi tog en biltur genom skogarna från Kinnarumma till Limmared, vidare till Länghem, Hofsnäs och sedan via Dannike och Hillared tillbaka till Kinnarumma.
Mysigt i det vackra höstvädret!
I veckan som gått så har det väl inte hänt så mycket kanske...jag vaknade i dag strax innan lunch och då föll det massor av SNÖ!!! Fy fasen rent ut sagt...blä!!!
Jag vill verkligen inte ha snö än...inte förrän tidigast till första advent!
I morses när min "chef" kom till jobbet så pratade jag med honom om att få lov att jobba dag/kväll de helger som jag har och det var helt okej!
Så nästa gång jag jobbar helg så kommer jag att jobba fredag kväll, lördag dag och söndag kväll istället för fredag, lördag och söndag natt!
Jag får nalla lite på min flex/komp för att kompensera de tinnar som fattas men det gör inte så mycket faktiskt.
Nu väntar lite eftermiddagsmys med Lovisa innan det är dags att färdas mot Kinna och hämta hem den praktiserande dottern Matilda för att senare färdas mot en natt på Sjöbos gator igen.
Ha det gott Alla därute och var rädda om Er.
Kram