24 november 2008

Oj!!! eller Jippi!! eller ??????

På det forum som jag hänger har jag lyckats missa en tråd som skrevs för flera månader sedan *skäms* Och döm av min förvåning när jag får läsa att det är kul att läsa mina inlägg.... *fniss* om ditt & datt.
Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag läste.
Tack söta DiselDoris för dina värmande ord. *kramar om*

För att återgå till det vanliga livet så har jag jobbat hela lååånga helgen och varit på kurs i efm...lagom pigg om man säger så. I morgon är det åter dags att jobba..denna gången en extra natt och mina två ordinarie samt kurs på onsdag efm mellan 13-16.
Kursen handlar om att vara anhörigstödjare/partnerskap....mycket intressant kan jag säga.

I vilket fall som helst så ska jag dessutom köra sonen & hans kompis till Jönköping på torsdag.. då det är dags för Dreamhack winter 2008. Jag kan inte annat än tycka att det är häftigt :) med över 10.000 personer som lanar i tillsammans på Elmia.
Här är några bilder från föregående år och från en av hallarna.

Som tur är så vet jag att sonen sköter sig hyfsat bra när han är i väg och spelar, han äter, dricker och sover iallafall lite ;-)
Vi andra som är kvar hemma ska gå på julmarknad på Åhaga..där Matilda och hennes klasskompisar från floristutbildningen på Almåsgymnasiet ska sälja div jularrangemang & kransar.
Dessutom så ska jag börja gå igenom de sommarkläder & skor som vi behöver ha med oss till Mas Palomas *jippi*.
Annars är det mest slappa som gäller fram till söndag lunch då det blir till att hämta hem sonen och hans kompis igen.
Ja..just det på fredag ska jag ju dessutom hjälpa Matildas farmor Marianne att köra hennes nyinköpta soffa.
Nu är det dags att fundera på vad vi ska äta här hemma i dag..för jag kom precis på att jag bara har ätit 6 pepparkakor & en bulle på hela dagen.
Tjingeling på Er som orkar läsa och en fortsatt trevlig kväll.
Kram
Jeanette
Insåg..jag borde nog leta upp mina adventsstjärnor också då det är det enda
juliga vi ska plocka fram i år.