29 november 2008

Tankar...

Sitter framför kaminen med en mugg het chokladglögg...njuter av lugnet och av den tystnad som för en gångs skull råder.
Det enda som hörs är Zune, han ligger framför kaminen i gungstolen och spinner..nedanför honom ligger Flipp.

Jag njuter av juldoften och adventsstjärnorna som lyser i fönstren.. med ett milt sken.
Jag njuter av livet..här & nu.
Jag njuter av att finnas till.. att jag får vara en del av livet och finnas till för de som jag älskar.. att jag får vara del av andra människor.
Jag njuter av livet..här & nu.
Jag njuter av att vara älskad och att jag får älska tilllbaka....
Jag njuter av det röda och det vita.
Jag njuter av den gränslösa kärlek som finns i mitt hjärta.
Jag njuter av livet.. här & nu.
Jag njuter av min egen stolthet.. att mina barn finns och att de är goda människor..att de vet att livet är här & nu..att man ska njuta av allt som finns att njuta av.. oavsett om det är litet eller stort.

Jag njuter helt enkelt av LIVET HÄR & NU!!!!!!!



Jag vill passa på att skicka en stor KRAM till Åsa.. i sorgens stund.. så är du svag.. men i ditt hjärta är du stark.

Jeanette