4 november 2008

Vilken dag.... Tack Evelina & Wilda.

Jisses... det har varit en händelserik dag.


Det började med att Evelina kom ut och hälsade på tillsammans med sin dotter och sina två hundar, vi skulle ta en skön skogspromenad..vilket vi också gjorde.
När vi kommer hem så upptäcker Evelina att hon inte kan hitta sin bilnyckel..alltså.. kan den vara tappad på den låååånga promenaden????
Jag tar bilen för att köra den bit som vi gick på "vanlig väg" och Evelina tar skogsbiten... ingen nyckel trots flera vändor.

Iallafall så slutar det med att Evelina lånar min bil för att åka hem och hämta reservnyckel.



Detta resulterade i att jag fick mysa med Wilda alldeles själv..underbara goseunge.




Det visade sig att nyckeln låg inlåst i bilen.

Sedan så.. har Evelina fixat fram en hundgård som jag kan sätta upp på baksidan..TACK.. så nu kan jag verkligen göra slag i saken.. att gå upp på dagen ett tag och kanske få rättsida på min sömn mm.


Tack..Evelina för allt..
Kram Jeanette