4 juli 2009

Goda vänners sällskap och lite annat i en salig röra!

I dag vaknade jag ganska tidigt.. gjorde mitt kaffe och satte mig så klart under äppelträdet..


Jag fick sällskap.. matte ska ju inte sitta själv ♥


I går, helt oplanerat så blev det grillkväll tillsammans med Jörgen, Danne, Sofie och deras lilla dotter Isabelle.


Vi hade mycket trevligt, åt och drack gott, pojkarna lekte med nya leksaken..åkgräsklipparen..haha.




Isabelle busade runt, åt jordgubbar och avslutade kvällen sovande i Matildas famn ♥




Av någon anledning så hittade jag detta på vår gårdsplan.. *muttrar*


Mina barn VET att jag HATAR lila.




Ja.. just det.


Förra fredagen fick Lars, Robert och vår vän Jörgen slita =).. hihi.. Jag hade hittat ett ekskåp på Blocket som skänktes mot att det bars ner från andra våning i ett litet radhus... haha..TUNGT! var nog bara förnamnet.




Nu står det iallafall i vårt tv-rum ♥ helt underbart vackert är det och jag är sååå nöjd..TUSEN TACK!!! för att ni står ut med mina idéer och för att ni bar.
Jag önskar Alla en underbar lördag...och var rädda om Er.


Kram