17 juli 2009

Vitt.

Eftersom jag påbörjade detta inlägget innan vi åkte till Danmark så är datumen lite åt skogen.. inlägget är daterat i dag (25 juli) egentligen även om det visar något helt annat.
Jag har vita hårstrån, det måste vara detta årets hektiska vår och försommar som gjort att jag inte ens reflekterat över att de dök upp..eller att de ens var i antågande...inget jag jagar upp mig för om jag ska vara helt ärlig utan på något konstigt sätt så känns det helt okej.

Jag ser framför mig hur jag med mitt självfall får ett vitt & grått hårsvall..typiskt nordiskt tunt..men ändå ett lockigt underbart hår.

Hur konstigt är det då?! Att inte jaga upp sig för att de vita stråna börjar dyka upp..haha.

Folk i omgivningen som tidigare fått gråa strån blir ju helt hispiga..men för mig så känns det helt naturligt.

Det enda jag hoppas är att jag har ärvt min mormors gener när det gäller vitt/grått.


Mer vitt.. vårt garage är snart färdigmålat..iallafall på tre av fyra sidor.

Nu ska bara dörrarna målas svarta så är det klart!

Sedan väntar några fönster på att få bli fixade.. det ska skrapas och målas.

Blir nog fint så småningom.

Jag väntar dessutom på att carporten ska bli klar..av någon mystisk anledning så händer det inget alls på den fronten just nu.

Vi har faktiskt varit iväg på lite semester..packade Combi campen och drog till Danmark i några dagar..Lovisa hade med sig sin kompis Christina.

Underbart och avkopplande!

Tog några bilder på stranden som jag tänkte göra tavlor av, vi har en tavla i tv-rummet som jag köpt på Hamnfestivalen i Halmstad..det är bilder på en öken bla.. så mina foton passar bra till stilen.

Återkommer med bilder från resan lite senare.

Lars är annars i Manntorp denna helgen och i dag är dessutom Robert iväg med några kompisar på en fiskeresa i Varberg.

Jag o tjejerna ska nog ta en lite loppistur i dag tror jag.

Nu ska jag fixa mig lite mer kaffe och sedan ska jag väcka brudar.

Ha en underbar lördag och så klart.. var rädda om Er.

Kram