9 juli 2009

Pyssel, plock & annat smått.

Framför garaget har denna skylt kommit upp..haha.. så klart..
båda mina bilar står ju där.. min älskade röda Voyager och min "nya" blåa älskling..Neonen..haha!!
Lars Ford är mobbad.
Nu har han ju även en Audi TT men den står inte ens här utan i ett annat garage och används inte..så den räknas inte.

Vår entré är inte så rolig.. den ska målas men troligen inte i år.. så det innebär att jag får göra så gott det går för att mysa till den så länge.. lite blommor först o främst.

Här har jag målat en gammal pall och ett litet pelarbord i svart samt lackat det så att det ska klara av lite fukt.. man tager vad man haver...


I går röjdes "carporten" och sedan så testade jag hur bra min Neon fick plats.. det blev kanon.. nu ska vi riva carporten..haha.. fast den ska upp igen.. i fräschare virke och plasttak.



I förrförra inlägget så hade jag bilder med på all ved som skulle fixas..
kolla här så mycket som är borta, till helgen ska allt vara klart.



Annars rullar livet på.. vi ska ha semester nästa vecka igen.. och några veckor framåt.
Jag ska arbeta fredag & lördag natt sedan är jag ledig i nästan tre veckor.. Lars arbetar i morgon fredag och är sedan ledig i två veckor.
Under dessa veckor så ska vi HA SEMESTER!!! Njuta, packa bilen och åka iväg för att inte tänka på sådant som ska göras här hemma.
På söndag fyller Lovisa 9 år.. Mammas lilla hjärta ♥
Tänk vad tiden går.
Matilda jobbar sin sista dag i morgon på sommarjobbet.. så äntligen ska hon också få sommarlov..och inte behöva vakna av väckarklockan som ringer 05.00.
Du har varit duktig gumman
Robert..han kämpar på här hemma..klyver ved och hjälper mig med alla mina idéer som jag får..haha.. Tack sonen
Nu ska jag ta en mugg kaffe till.. spana in tv4 nyheterna och sedan så får vi se vad som står på dagens program.
Ha en underbar torsdag.. och var rädda om Er.
Kram