13 maj 2010

Sommartider...

Lovisa ligger i mitt pysselrum och minns när hon var tre år...sommaren med husvagn på Träslövsläges familjecamping.
Hela den sommaren så spelades Gessles skiva Mazarin för fulla muggar...hon får myskänslor nu säger hon.
Åter faller vi tillbaka till det där med husvagn och den där mysiga känslan när det smattrar mot taket, värmeljusen som lyser upp i förtältet och de varma sköna dagarna på stranden...cykelturerna.
SAKNAR!!!

Frågan är om alla i familjen saknar det lika mycket...

I går kväll var det Arenan som gällde och matchen mellan vårt lag Elfsborg och stockholmarna som ligger nästsist i Allsvenskan...AIK.

Matchen var helt okej även om vårt lag hade kunnat prestera fler mål...typ som mot HBK...

Men...4-0 slutade den och vi fick med oss 3 fräscha poäng.

Vinna Allsvenskan är kört men vi kan iallafall fortfarande vara med i toppen.

Det var j*vl*gt kallt på Arenan i går *burr*

Det är ju inte precis så att man kan tro att vi är i mitten på maj månad och att barnen om några veckor går på sommarlov.

I dag ska Matilda på anställningsintervju för sommarjobb...ett till...på djurparken.

Hon har redan fått ett jobb...men visst hon kan ju gå så får vi se hur vi ska lösa det.

För Roberts del så börjar nedräkningen...snart kommer han vara iklädd varselkläder.

Åter igen TACK!!! Danne för att du ger honom chansen...jag är så tacksam och glad!

För min del nu så väntar två nätter på Sjöbos gator...sedan är jag ledig fram till nästa söndag!

12 nätter kvar till första omgången semester!!!

Nu önskar jag Alla en underbar fortsättning på dagen och att Ni är rädda om Er därute i den stora vida världen!

Kram